אספקת המוצרים
1.המוצרים והמצרכים הנכללים בהזמנה יסופקו לכם באמצעות שליח (להלן: ה”משלוח”).
2.כמו כן, יש אפשרות, ולפעמים דרישה, לאיסוף עצמי של הזמנה. באיסוף עצמי, על הלקוח לאסוף את הזמנתו באופן עצמאי במועד הנבחר, מהסניף הקרוב לביתו, בתיאום עם הקמעונאי.
3.המוצרים הנכללים בהזמנה יסופקו למען שיימסר על ידך במועד ההרשמה או למען שיפורט בטופס פרטי המשלוח. כמו כן, תתבקש לבחור את התאריך וטווח השעות המועדף לקבלת המשלוח בהתאם לאפשרויות האספקה המוצעות באתר. מועדי המשלוח המוצעים באתר כפופים ליכולת האספקה של הקמעונאי ולשיקול דעתו הבלעדי. במועד שבחרת, עליך להיות נוכח בכתובת על מנת ששליחי הקמעונאי יוכלו למסור לך את המשלוח.
4.הקמעונאי יעשה כל שביכולתו על מנת לספק את כל המוצרים בהזמנה ובמועד, אולם לא תמיד כל המוצרים יהיו זמינים ועל כן, הקמעונאי אינו מתחייב לספק את כל המוצרים בהזמנה בין אם צוין כי הם במלאי ובין אם לאו ולא תהא לך כל טענה ו/או תביעה כל שהיא כלפי הקמעונאי בגין אי אספקת מוצר כלשהו מההזמנה. יובהר כי מוצר שלא יסופק על ידי הקמעונאי לא יחויב בתשלום.
5.במידה שהקמעונאי לא יוכל לספק את ההזמנה כפי שהוזמנה על ידי הלקוח, מוקד שירות הלקוחות יעשה ניסיון לפנות אל הלקוח על מנת להודיע ללקוח על כך ולקבל את הסכמתו של הלקוח לאספקת המוצר החלופי. ככל שמוצר מסוים אינו זמין במלאי, אך קיים מוצר חלופי, הקמעונאי ינקוט במדיניות החלפה בהתאם לבחירת הלקוח. לפיכך, בעת אישור ההזמנה, על הלקוח לסמן את מדיניות ההחלפה הרצויה לו, כגון, החלפה לאחר התייעצות (טלפונית) עם הלקוח, החלפה ללא התייעצות עם הלקוח או איסור על החלפה, כאשר הקמעונאי יפעל בהתאם לבחירת הלקוח.
6.הלקוח מתחייב כי הוא או מי מטעמו יקבל את ההזמנה בעת אספקת המוצרים. לחילופין, יוכל הלקוח, בזמן ביצוע ההזמנה, לאשר את השארת ההזמנה ליד דלת ביתו או בכל מקום אחר הסמוך למענו. בזמן אספקת ההזמנה או איסוף עצמי על ידי הלקוח, הקמעונאי או מבצע המשלוח מטעמו רשאים לבקש מהלקוח או מהנציג המורשה להציג תעודת זהות ו/או את כרטיס האשראי ששימש לביצוע ההזמנה הרלבנטית.
7.יובהר, כי במידה ובעת מועד אספקת המוצרים, לא יהיה הלקוח ו/או מי מטעמו במען אליו הזמין את משלוח המוצרים, והלקוח לא אישר בעת ביצוע ההזמנה כי הינו מאשר השארת ההזמנה ליד דלת ביתו או בכל מקום אחר הסמוך למענו, תוחזר ההזמנה לחנות ועל הלקוח תהא האחריות לתאם עם שירות הלקוחות את מועד האספקה בשנית. אי קביעת מועד הזמנה חדש על ידי הלקוח, לא תפטור אותו מתשלום ההזמנה שבוצע על ידו.
8.במשלוח המוצרים בשנית יחויב הלקוח בנוסף לתשלום דמי המשלוח הראשוניים גם בתשלום דמי משלוח נוספים.
9.יובהר, כי ככל שאושר על ידי הלקוח השארת ההזמנה בסמוך לדלת מענו או במקום אחר הסמוך למענו, מסכים ומאשר הלקוח, כי האחריות בדבר המוצרים הינה שלו בלבד ובכל במקרה של גניבה ו/או קלקול ו/או כל טענה אחרת בקשר לכך לא יוכל לבוא הלקוח בטענות ו/או תביעות כנגד הקמעונאי .
10.אי עמידת הקמעונאי במועד האספקה המבוקש מכל סיבה שהיא לא תפטור, בכל דרך שהיא, את הלקוח מחובת התשלום בגין האספקה.
ביטול ושינוי הזמנה
1.הקמעונאי יעשה כל מאמץ לאפשר שינוי בהזמנה על ידי הלקוח. כל בקשה לשינוי יש להפנות למוקד שירות הלקוחות של האתר בטלפון 08-630-4424 או בדואר אלקטרוני בכתובת – eatlizmeat@eatliznet.co.il בעת הפניה תתבקש להזדהות באמצעות שם משתמש והסיסמא שבחרת במהלך הרישום לאתר.
2.בהתאם לסטטוס ההזמנה של הלקוח, יהיה הלקוח רשאי לשנות ו/או לבטל את ההזמנה רק עד המועד בו החל הקמעונאי לאסוף את המוצרים הכלולים בהזמנתך. יובהר, כי במקרה כאמור לעיל, בו ניתן לבטל את המשלוח הסכום ששולם בגינה יוחזר במלואו ללקוח, בהתאם ובכפוף להוראות חוק.
החזרת מוצרים
1.הלקוח מתבקש לבדוק את תכולת המשלוח מיד לאחר קבלתו ולהשוות אותו הן להזמנה והן לחשבונית. בכל שאלה או בירור אודות ההזמנה שסופקה תוכל לפנות למוקד שירות הלקוחות של האתר בטלפון 008-630-4424 או בדואר אלקטרוני בכתובת מייל eatlizmeat@eatliznet.co.il תוך 24 שעות ממועד האספקה.
2.לאחר אספקת המשלוח, ניתן להחזיר את המוצרים שנרכשו לסניף הקמעונאי, בתנאי שהם סגורים באריזתם המקורית ולא נעשה בהם כל שימוש. את ההחזרה יש לתאם עם מוקד שירות הלקוחות של האתר,
בתוך 24 שעות ממועד קבלת המשלוח.
3.לאחר החזרת המוצרים תזוכה במחיר ששילמת עבורם, לא כולל דמי המשלוח. ככל שהזיכוי הכספי יתבצע באמצעות מוקד שירות הלקוחות, יתכן ותתבקש לספק את קוד האבטחה של כרטיס האשראי (CVV) באמצעותו ביצעת את ההזמנה. הקמעונאי יהיה רשאי לגבות ממך דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר העסקה, או 100 ₪ לפי הנמוך מבין השניים, ובלבד שההחזרה לא נבעה מפגם או קלקול במוצר. במקרה של פגם או קלקול במוצר, לא תחויב בדמי ביטול.
4.הקמעונאי רשאי לשנות ו/או לבטל הזמנה ובלבד שימסור על כך ללקוח הודעה לפני מועד האספקה. במקרה של ביטול לא יחויב הלקוח בתשלום סך ההזמנה, ובמקרה של שינוי יחויב הלקוח בהתאם להזמנה ששונתה.
5.יודגש כי החזרת מוצרים וביטול הרכישה תהיינה בהתאם ובכפוף להוראות החוק, לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981, הוראות חוק המכר, התשכ”ח – 1968, והוראות חוק כרטיסי חיוב התשמ”ו – 1986, ו/או בכפוף למדיניות הקמעונאי, כפי שיקבע מעת לעת.
טלפון : 08-630-4424
דוא”ל : eatliz@gmail.com
כתובת: נתיבות
טלפון : 08-630-4424
דוא”ל : eatlizmeat@eatliznet.co.il
כתובת: רח' בעלי המלאכה 5, נתיבות
א'-ה': 09:00-21:00
ו' : 09:00-14:00
ש': סגור